رشته برق
 
وبلاگ تخصصی دانشجویان برق ایرانشهر
 
 
پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:, :: 20:35 ::  نويسنده : بابا برقی

دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرانشهر

بهمن 90 دانشجوی رشته برق ميگيرد



 

 



نظرات شما عزیزان:

حمیدرضا
ساعت19:57---25 شهريور 1391
من ورودی بهمن 91 هستم

فریبرز
ساعت5:36---24 بهمن 1390
سلام

ضمن خسته نباشید اینجانب دانشجوی ترم آخر برق در تهران و بچه ناف ایرانشهرم اگه مایل باشید آماده همکاری باهاتون هستم و همچنین از ترم مهر آینده قراره به عنوان استاد در دانشگاه آزاد ایرانشهر تدریس کنم

اگر شما لطف کنید در مورد اساتید و در کل امکانات آزمایشگاهها و... بهم اطلاعاتی بدید ممنون می شم.

و اگر استادی در درسی ضعیف می باشد بگید تا با دانشگاه رایزنی کنم و همان درس رو بردارم.

باتشکر

باقری - موسس شرکت برق و صنعت نواب در خیابان طالقانی نیز هستم.
پاسخ: سلام استاد.میام شرکت باهات حرف میزنم.یا شمارتو از اونجا میگیرم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ دانشجویان رشته برق شهرستان ایرانشهر خوش آمدید
آرشيو وبلاگ
نويسندگان


ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 53
بازدید کل : 75142
تعداد مطالب : 17
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1




Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت